Ivana Guljašević: Moja slavna prijateljica

moja-slavna-prijateljica-za-tragac48deLorena i Mia najbolje su prijateljice od rođenja. Žive u istoj zgradi, idu u isti razred te svaku slobodnu sekundu provode zajedno. Mnoge djevojčice sanjaju o tako divnom vječnom prijateljstvu. Međutim, čini se da njihov odnos ipak nije tako savršen.

Kad se Lorenin otac zaposli u jednoj diskografskoj kući, djevojčica postaje turbo popularna prvo u školi (zahvaljujući besplatnim ulaznicama za cool koncerte), a uskoro i šire jer započinje pjevačku karijeru, izdaje svoj CD, snima spot i daje intervju za najpopularniji teen časopis. Mia se trudi biti sretna zbog svoje prijateljice, ali sve se više osjeća zapostavljeno i usamljeno. Konačno, prijateljstvo puca zbog jednog Loreninog intervjua, zbog krađe i ponosa koji kradljivicu sprječava da se ispriča te ju gura sve dublje u laži i prevare. Al’ u laži su kratke noge… :mrgreen:

Tko je kome što ukrao i je li prijateljstvo uspjelo preživjeti novonastale životne situacije, kao i odgovore na sva ostala moguća pitanja morat ćete sami otkriti u knjizi. Ima li koji slobodan primjerak saznat ćete od kataloga knjižnice. 😉

Priča je vrlo zanimljiva i daje nam dobar pregled što to jest, a što nije pravo prijateljstvo. Lako se čita, dijalozi su životni i zabavni, nema suvišnih riječi ni opisa, radnja se jednostavno prati pa je knjiga upravo savršena za ove sparne dane 🙂 …

I još ćemo samo napomenuti da važnu ulogu u knjizi ima jedna baka. Što pomalo podsjeća na još jednu krasno ispričanu priču o odrastanju jedne djevojčice i njenom odnosu s bakom, a koju smo također predstavili na našem blogu i koju toplo preporučamo svim unukama bez obzira na godine: Bakino srce.

O autoru Gradska knjižnica Zadar

www.gkzd.hr Gradska knjižnica Zadar središnja je zadarska posudbena narodna knjižnica, središte mreže zadarskih Knjižnica, ali i središte lokalne zajednice zbog velikog broja događanja koje prihvaća, pomaže ili samostalno organizira.
Ovaj unos je objavljen u ljeto 2014.. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na Ivana Guljašević: Moja slavna prijateljica

  1. keisha napisao:

    Definitivno moj izbor za knjigu ljeta!!!
    Nažalost neke stvari me posjećaju i na moje prijateljstvo. U potpunosti suosjećam sa Miom jer sam i ja znala biti osamljena i razočarana radi izigranog prijateljstva. Cool je biti cool cura u razredu ali to je često lažna slika, zapravo prečesto.
    Za svaki slučaj i ja sam napisala svojih 10 naj. Možda i ja jednom budem slavna:):):)
    Za razliku od Helene ja imam talente.
    Preporučujem, savršena knjiga za plažu!

  2. keisha napisao:

    Mislila sam Lorena kad napisa Helena:))

  3. knjiga za 5 napisao:

    Ovo je definitivno najbolja knjiga na ovome blogu od 8-12 godina.Knjiga je odlična jer prikazuje curu od 14 godina koja je nezapažena no nikada nije bila ljubomorna normalno htjela je biti popularna no ne pod svaku cijenu.Uživa u uspjehu svoje najbolje prijateljice da želi da nju zove prvu na koncerte no to joj ne govori jer želi da je ona sretna no ona ju je izdala.Mogu se poistovjetiti s Mijom jer je i mene moja najbolja prijateljica izdala ponizila me , a onda me zamijenila kao da joj nisam značila no ja sam poslije shvatila da ona nije toliko loša i ostale smo se prijateljice no ne najbolje.Sviđa mi se ljubavna priča kada je Marko trčao do Mije jer ju voli.To je stvarno lijepa ljubavna priča i mislim da je primjer djeci koja se srame i misle da se njihova simpatija ne može osjećati isto no može osjećati i to jedino možeš saznati jedino ako pitate.Imajte hrabrosti!!!Najdraži lik mi je lik Mije zbog njezine odlučnosti većina nas mi prihvati da nam netko uzme i ukrade nešto no ona je samo govorila da joj je Lorena uzela njezinih 10 naj.Ona mi se sviđa zbog njezine dobrote kako je nesebično slala pisma ljudima koji su je povrijedili zbog kojih je snivala u suzama samo je bez mržnje slala pisma i htjela je samo pomoći ljudima.Ona je lik odnosno prikaz ljudi kakvi su ovome svijetu potrebni . Meni je Mija otvorila oči i sada odlučujem da ću biti bolja osoba .

  4. nera napisao:

    Ova knjiga nas uči o prijateljstvu i ljubomori..Nesmijemo krasti tuđe stvari premda mislimo da nekome to ne treba.Uvijek treba govoriti istinu i biti dobar prijatelj.Promjenila bi kraj knjige,tako da Mia i Marko idu na isti fakultet i da žive zajedno do kraja života.Moramo biti kao Mia pomagati drugima i boriti se za sebe.

  5. Gordana napisao:

    Nažalost prekasno sam našla knjigu, pa je još nisam stigla pročitati, ali po sadržaju i komentarima čini mi se jako dobra!!!:)

  6. lana napisao:

    Ova kniga je zakon i ja imam prijateljicu koja me povrjedila svojom umisljenosti.ova knjiga definitivno zasluzuje biti knjiga ljeta.lorena se umislila i gazila sve oko sebe(slava joj udarila u glavu!)mia slatka i nikad nebi povrjedila lorenu.ljubavna prica o marku i miji je pre slatka,svaki docko bi mogao to raditi za svoju simpatiju,vjerujem da cure o tom sanjaju????!!!!ova knjiga mi se svidila jer je po meni to istinit dogadaj zato ova knjiga zasluzuje dobiti drugo mjesto.glasajte za nju!!!!!!!

Komentiraj